hemma igen!

Nu har jag äntligen kommit hem från Gotland! har varit toppenväder hela veckan. vi har haft sådan himla flyt! fast det jag inte riktigt kan få ihop är att 700 kr har antingen försvunnit eller så har det gått åt på mat. men 700 spän för mat? hmmm.. betalade vi verkligen 700 kr var för maten.. aja... morsan sa ändå idag: du ska få pengar för maten. ja typ: JAG ÄLSKAR DIG MAMMA!!! haha XD
men men.. vi har både varit i stan, shoppat, badat, solat, grillat och haft stugfylla. vi har t o m gått på museum. :)
igår kom jag hem då. vilket både var tråkigt och härligt. jag kommer sakna glassbaren och visby så mycket! XD haha XD pepparkaksglass blev min favorit.
det som var härligt med att komma hem var att äntligen få sova i sin egna säng och att få slippa höra sarahs prat i sömnen. haha fast det var ändå rätt så underhållande XD
"sarah ust" "suchichi" "vad äckligt" "små pojkar"
XD haha.. du verkar ha bra drömmar sarah XD
haha fast det var så himla klockrent nu idag. var och badade ett tag, sedan kom ja hem o skulle käka middag. och vad fick jag. jo makaroner och korv! haha. det som vi typ ätit hela veckan! men det var gott :)
ne nu orkar ja inte skriva mer.

ps: hittade ett par härliga videos idag :)

den här låten har blivit en av favoriterna efter resan:




den här låten har jag aft på huvudet i flera dagar nu, (hitta ingen bra video):





Vi hörs gott folk!!

 // MIchan

Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0