Det ena efter det andra

Vi har haft så himla många prov den här senaste tiden. tur att ingemar var snäll och lät oss slippa fysikprov innan sommarlovet. synd att vi inte kommer ha honom i fysik i trean. bad! kommer fan sakna honom.
den här veckan har också varit rätt så fullproppad med läxor och prov.
idag hade vi biologiprov, där vi också skulle kunna känna igen fågelljud. va fan, säger jag bara. alla fåglar låter ju likadant!
aja jag tror iaff på ett starkt G på provet! men man vet aldrig. kan ju ha gått åt skogen.
sedan har man såklart en loggbok kvar att skriva, som skulle ha lämnats in i torsdags. plus att vi har religionprov på torsdag. + att jag ska orientera på torsdag. annars kan min lärare inte sätta betyg i idrott a. suck!
haha och på de så har jag en massa ridlektioner att rida igen. kul liksom! asså det är ju kul men det blir lite uttjatande.
idag red jag igen. fick Marco och så skulle vi hoppa bana. haha det gick faktiskt rätt så bra, förutom att jag ramlade av två gånger! jag förstår inte. det var ett hinder som marco vägrade på, så då rättade jag till mig, men precis när jag gjort det så hoppas hästen ändå! klart man flyger av då! haha XD aja det var inte hästens fel egentligen! han var ju sjukt duktig att hopa från stillastående men aa. det gick som det gick. och min ridlärare asså. hon är ju ny så hon har ju ingen aning om hur mycket man kan. hon blev skitförvånad när jag ville hoppa upp på hästen om och om igen bara för att klara ett hinder. haha. XD är man en fighter så är man!!!

i och med att vi haft så mycket de senaste veckorna så har jag såklart jämnat ut det med att glo på mer anime och försökt träffa sina kompisar så mycket som det gått, bar5a för att slippa tänka på alla prov. haha har börjat glo på två nya anime igen XD denna gång fruits basket och vampire knight. Om jag får välja vilken som är bäst av de blir det vampire knight. mer action och mystik i den serien XD fruts basket handlar mer om vänskap, med lite inslag av fantasyXD men det är inte mycket. men den är fortfarande härlig att titta på :)




maha, har ju börjat glo på vampire knight och det finns ett avslutande tema som är så bra. älskar låten:



// Michan






Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0