18 ÅR!!!

Äntligen har man fyllt 18 år! det är fan nu som livet drar igång! haha XD kan i o försej innebära mer problem och pinsamheter men va fan. sånt är livet!!! :)
men ändå! nu får jag rösta, jag får supa skallen av mig lagligt! haha XD jag kan köpa cigg, jag får för fan gifta mig om jag vill det! så najs att man har fått lite mer frihet nu men... fan. man börjar ju känna sig vuxen! jag vill inte vara vuxen! vill vara ungdom i hela mitt liv!
jahap men hur såg min dag ut då. jo.. den var faktiskt rätt så najsig. åkte däremot inte in till uppsala för att ta en krogrunda som jag hade planerat. det var svinkallt, eva hade redan åkt hem när jag skulle åka in, man skulle ha fått köat in till t ex: BJ, plus att Eva inte fick tag åp Emelie, som vi hade tänkt fira. hon hade tydligen åkt till uppsala istället. aja.. min dag var ändå superhärlig. morsan och farsan gjorde värsta supermiddagen med rött vin, oxfile, sås, skitgod potatis (som jag inte kommer ihåg vad det heter, tror de heter hasselbackspotatis eller nått). maha.. fast det bästa var förrätten.. gissa vad det var... SNIGLAR!!! haha XD fan alla tycker jag är så himla äcklig men sniglar är fan gott.
man har de i ugnen med vitlökssmör sen äter man de med rostat bröd. mums! haha XD
för er som tror det är äckligt: då borde ni också tycka musslor är äckliga, precis samma sak. (fast de som inte ens tycker om musslor kanske ska låta bli sniglar, haha)
men men.. maha eftersom jag nu har fyllt 18 så ska jag skryta lite om vad jag fick för något.
fick en jävla massa skönhetsptrodukter, som body butter och ögonskuggor. tack så mycket för teet och hallonkrämen Eva!!! haha inte hallonkräm som man äter utan: "hallon-hudkräm". den luktar så himla gott så att man skulle kunna äta upp den.  fick också biobiljeter av moster. fyra stycken t o m! shit säger jag bara. det kommer bli en jävla massa biobesök för mig under sommaren. tur att det har kommit några bra filmer som man vill se på.
och vad fick jag från mina päron då. asså jag nästan gerät när jag fick kuvertet! JAG FICK EN TV! 32 tum! hooyeah! fast jag hoppas att den får plats på väggen i mitt rum. haha. och jag som hade samlat ihop några hundralappar för att köpa en. asså.. fan ja älskar er! har jag alltid gjort i o försej men en tv! det är ju svindyrt! love ya!!! inte nog med det fick jag också en film, till tv:n :) hancock! man måste älska Will smith!

Jag fyller såklart inte år idag, fyllde år i fredags. har bara inte haft tid till att blogga lite om det. har haft så himla mycket att göra på sista tiden så det fan inte är sant. har t o m inte lämnat in den där loggboken på religionen än. ska ta ock skriva den idag sen skicka in den. haha hoppas inte läran blir tjurig bara. skulle ha lämnat in den för mer än en vecka sen egentligen men men.. om man har haft mycket att göra på sista tiden så har man. vissa lärare tycker jag borde förstå det XD haha.
ne nu ska jag ta och ge min rabbit lite käk, sen sätta mig med loggboken. haha sen förmodligen bara slappa, kanske glo lite på vampire knight. den är ju så bra! har totalt fassnat för den serien! aja.. nu ska ja ta och kila iväg. bye bye!

// Michan





Något du har på hjärtat?
Postat av: charlotte

GRAATTIS!!!! XD shit asså jag vill också ha en tv!!! lyllos dig...

2009-06-08 @ 09:47:45
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: Michan

hahya XDE taack:)

2009-06-08 @ 16:52:18

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0