stockholm i mitt hjärta

Idag drog jag, eva och syrran till stockholm. Micke skulle också ha följt med men efter att ha åkt buss till uppsala från gåvan så vill jäveln åka tillbaka innan vi ska kliva på tåget. hmm?
han skyllde på att han var väldigt trött. så det han gjorde var i princip: att åka till uppsala, köpa en col, och sen åka hem till sala för att sova.
Jises, vilka människor det finns.
men men. som sagt så var vi i stockholm. trodde jag skulle göra av med hela min lön men det gjorde jag inte. handlade för ungefär 1500 kr. och det var en hel del saker jag köpte. bland annat 6 "tröjor", 2 par leggings, jeans, armband, hårspänne, lite grejer från body shop osv.
fast man är ju inte dum! maha. fyndade en hel del saker på rean! :)fast det som jag blev mest förvånad över var att jag köpte flest kläder på HM?!? haha. brukar aldrig hitta kläder på HM i uppsala men i stockholm hade HM fan snygga kläder! lindex också för den delen.
syrran slösade såklart bort hela sin lön. men men.. hon är som hon är. XD

Snart ska jag ta och gå ner och käka lite paj :) haha vi har inte gjort den själva. familjen sjöström börjar bli lata.
vi köpte den på ica. tjohej för oss liksom. men den är god så:)

hittade också en skitbra AMV! asså, personen som gjort den äger. han/hon har slängt ihop minst 50 olika anime med en riktig musicvideo:) låten är också super!

Ni måste se på den :) skit tuff!



Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0