bemona II - here I come.. again

Imorrn drar vi ut på havet! riktigt najs.. fast en sak som inte är lika najs är att jag den här gången måste dela hytt med min syrra :S
det är såhär: den här gången ska en viss irriterande person vid namn Micke följa med oss.. WHY?!? för det första kommer han inte få plats i bilen. för det andra kommer det bli smockat på båten! för dety tredje så måste ja dela rum med min syrra. och det är som att dela säng men en snarkande pungråtta!
inte nog med det så finns det bara en säng i den hytten. som knappt är en meter bred. plus att det är så kort så att man måste ligga på sidan. o hur ska de gå med henne?
herregud.. ja undrar om det här kommer bli en tumme upp resa eller tumme ner.

sittwer annars just nu och förbereder mig. det är en hel del saker jag måste göra. 3 av dem är att packa, sedan att städa, o sen fixa kaninburarna.  sen måste jag ladda min mobil mm för att vi inte kommer ha ett eluttag på en vecka!
jag får göra som luffaren i uppslaa. hitta ett eluttag på mcdonalds o sätta i den där. utan att köpa mat då XD

håller precis nu på att leta lite ny musik till ipoden. här är några låtar av de jag hittade, ni får säga vad ni tycker:

Blowsight: rock fast inte skrikig! man blir dans-sugen av den!


den här låten är också jävligt bra (maha-naruto med gaara scener :) hihi )


den här låten har jag haft i flera år och jag tröttnar aldrig på den.. låt = sorglig :(


har hittat fler låtar men det här räcker. vi ses om en vecka!

//Michan//

Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0