Prov prov prov och massor med läxor

Sitter just nu på ännu en härlig (not) svenskalektion och lyssnar på när svenskaläraren snackar om drama och jag vette fan... haha en hel del annat ocksåXD Sitter just nu och tänker på hur förjävligt jag kommer ha det om några veckor.
Jag kommer garanterat att dö av det. Prov prov prov är allt jag tänker på just nu. vecka 11 ska jag ha nationella i matte C. hurray! V.12 ska jag ha första religionsprovet och sedan ett vackert kemiprov på det. Hurray igen!
V.13 ska vi tydligen ha biologiprov också. Ännu ett till Hurray! men men, vad ska jag göra åt det. jag går ju i skola, skola där precis alla lärare gör allt för att man ska känna sig så nere som mögligt. haha skoja, men det känns så ibland.
aja det kommer nog gå bra ändå.
haha hittade ett klockrent klipp på youtube idag. haha så här kommer det garanterat att kännas på proven:



Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0