Sportlovet = slapparlov

Har varit så himla skönt med sportlov, synd bara att det snart är slut. men men, det är ju
snart lov igen:) påsklovet!
Jag kan ju inte riktigt säga att jag har sportat så speciellt mycket det här lovet, mest bara slappat inför skolan som börjar på måndag. Jag ser verkligen inte fram emot det. Vi har bara en massa jobbiga prov, t o m nationellt i matte C. bläää!!! men men, lika bra att få det överstökat:)

så, vad har jag gjort det här lovet då? en hel del faktiskt.
I onsdags åkte jag med min kära farmor till västerås och både shoppade och käkade lunch. hittade iaff en ny jacka som definitivt är varmare än den jag hade förut. Så det var riktigt nice, spec nu när det är runt 7 - 15 minusgrader varenda dag.
efter utflykten till västerås kom Eva över till mig och vi både glodde på Soul eater och snackade lite skit:) Jag börjar digga den serien rätt så mycket nu (alltså Soul Eater). hoppas att det nya avsnittet med eng text kommer ut snart:) längtar!

På Torsdagen åkte Jag och Eva in till Uppsala för att leta skor. Jag hittade tyvärr inga men det visste jag redan att jag inte skulle göra.
Asså varför kan inte skoaffärer sälja fler skor med storleken 42? det enda paret jag hittade med storleken 42 var ett par långa stövlar. Och jag var och tittade i 5 affärer! kan ni förstå det? jag var och tittade på skor i 5 affärer och hittade bara ett par som hade storlek 42! det är helt sjukt! Jag tänker aldrig mer gå runt och leta efter ett par vinterkängor. Nu vet att jag aldrig kommer hitta några! trippel suck!
fast Eva hittade iaff ett par väldigt snygga skor:)
Vi träffade också Evas polare Elin där:) En riktigt trevlig brud! även då blev det lite skitsnack:)

Jahapp, senare på dagen åkte jag över till Eva och sov hos henne:) fick lov och packa en hel del eftersom jag på fredagen skulle åka direkt från Eva till Knivsta och sedan sussa där:P haha blev en rätt så fullspäckad vecka till slut:P
kvällen hos Eva blev rätt så mysig iaff:) haha har börjat vänja mig med hennes ihopfällbara säng som fjädrarna hela tiden lossnar på:P Jag börjar nästan tycka att den är bekväm:P

På Fredagen åkte jag, Maria och Sayeh in till knivsta för en trevlig tjejkväll hos Sarah. det blev en riktigt härlig kväll med både matlagning, en jäkla massa skratt, film och en hel del sjuka bilder:P  var en superhärlig kväll, fast vi kom i säng rätt så sent:P tror det blev runt halv 4 på morgonen. haha det hade varit ok om man hade fått gått upp när man ville men vi behövde gå upp runt 8 på morgonen:) men helt otroligt så kom jag upp:) Visst , jag var helt väck i huvudet men jag kom iallfall hem till min sköna säng senare. haha kom hem runt 11 och gick och la mig på direkten. vaknade runt 4 eller något sånt:P haha här är man abslolut ingen  latmask. och jag som hade tänkt att plugga matte idag. kommer inte ens att ske imorgon. då ska jag till min kära moster i sala och fika (tror jag).
Så till sist vill jag bara säga att det här lovet blev riktigt lyckat. trodde att jag inte skulle få ett skit att hända men det blev istället ett jäkla rännande till Uppsala, Eva och knivsta:) älskar att ha något och göra, annars blir jag så rastlös.

Här är några bilder sen tjejkvällen hos sarah:



















Tack för en trevlig kväll tjejer!!!! <333

//MIchan





Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0