herkules på G

haha.. ja som ni kanske har märkt så blir det här andra inlägget för idag.. Jises.. jag måste börja bli uttråkad:P haha...
men men.
som jag skrev på förra inlägget (idag) så höll vi ju på med drama på svenskalektionen. och då kom My på att vi kunde se på herkules.. vilket ledde till att jag kollade på herkulesklipp på Youtube.
haha fi fan asså. jag har inte sett herkules på snart 8 år och jag har filmen också, fast på VHS. Lite dålig kvalite men va fan, det är ju en disneyfilm XD disney ska ses på vhs tycker jag:P haha. men men.. jag hittade iallafall det här härliga klippet från herkules:




Man måste bara älska Hades<3  haha...

ne nu måste jag sätta igång med pluggandet... matte matte matte sen kemi kemi kemiXD

Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0