Har ni någon att ge ett hjärta på alla hjärtans dag?

Idag är det ju alla hjärtans dag <3
Vem vet... man kanske har en eller fler hemliga beundrare. XD
vad tror du?
Jag har iallafall sluppit beundrarbrev det här året. fick däremot en liten present av morsan min idag, ett fint armband.

så.. vad har jag gjort idag?
jag gick upp rätt så sent, var sedan ute och gick en runda med morsan och sen kl 6 åkte jag o familjen till min farmor. hon skulle bjuda oss på middag så.. riktigt mysigt. vi fick risotto och blåbärspaj där XD pajen fick mig att längta till sommaren. och påtal om att längta till värme!.. haha igår kväll när jag kom hem var det 17 minusgrader! tårna blev som små frysta potatisar XD haah aja.. men iallafall:
ha en bra alla hjärtans dag<333

Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0