Fettisdagen

åååååhhh så gott det var med semla idag:) äter det ju bara en gång per år såe:) det var extremt gott med en:)
Min farmor kom också över idag med några semlor som hon hade gjort själv men en av dem tar jag senare i veckan:)
dem brukar vara supergoda:)

men hur har min fettisdag varit då?
asså, den har ju inte börjat så bra.
vaknade runt 7 tiden för att hinna med tåget till skolan, men precis när man hade lyft huvudet från kudden kändes det som om man fick en käftsmäll av en sumobrottare. HUVUDVÄRK SOM IN I HELVETE!!! Det var bara och lägga sig ner och försöka sova igen. ställde klockan på 11 också för att hinna ringa till skolan och sjukanmäla mig.
Ingen rolig dag om man bortser från semlorna då:)
men men. nu har iallafall huvudvärken lagt sig lite grann och jag har t o m pluggat lite matte:) känner mig stolt:)
Nu ska jag dra ner till de härliga sofforna i vardagsrummet och glo på Navy CIS! andra avsnittet för nya säsongen, tjoho!

// Michan



Något du har på hjärtat?
Postat av: charlotte

jag kan visa dig hur man gör! =P

2009-02-26 @ 08:13:35
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: Michan

tack tack för att du hjälpte mig:)

2009-02-26 @ 23:24:56

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0