Disney-kväll

Tjoho, Idag kommer Eva över till mig:) Ska snart sticka och köpa lite godis
eftersom vi ska ha en.. DISNEYKVÄLL!!!! haha:P det var ju skitlänge sen man såg på en disneyfilm. Så vi har bestämt oss för att börja titta på Herkules, pågrund av att jag blev så jäkla sugen på att se den igår. sen får vi se vad resten av kvällen kommer gå åt till:P
Och Idag så bokar också Eva platser till Birka:) JAA!!! det var ett bra tag sen jag var ute med färjan. kommer bli skitskoj :) fast jag får inte beställa drinkar i baren medan Eva får det! orättvist!
Aja, jagfyller ju snart 18:) hihi kommer bli så skoj. fyller år samma dag som 90:orna tar studenten:) kommer bli fett skoj.
Aja ne nu måste jag gå och köpa godis.

//Michan

Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0