Choklad-cheesecake med coca cola


Idag har varit en riktigt najsig dag:) Jag har såklart varit i skolan idag som vanligt. började 9.30 och hade eng-
elskaprov som faktiskt gick rätt så bra:) är riktigt nöjd över mig själv. Det var väldigt nära att vi skulle få slippa göra engelska-provet pågrund av att kopiatorn inte funkade.  Yes , tänkte man. men efter ungefär 10 min av lektionen  fick vi göra
provet ändå. skulle ha varit härligt att slippa men då måste vi ju ändå göra det en annan dag. lika bra att få det överstökat :)

Dagen fortsatte sedan med matte och lunch. Vi skulle också gått på ett föredrag om någonting som jag förträngt. tror att det var om genteknik men det var det tydligen inte... aja strunt samma för jag gick inte på föredraget.
så istället för att anstränga sig och vara duktig i skolan tog ja
g, Maria, Sayeh, Sarah och charlotte bussen ner till stan för en fika:) den här gången var sarah och maria snälla och lät mig välja vart vi skulle fika. Dagens goda gärning av sarah och maria XD eller hur tjejer?
Det blev Storken iallafall. riktigt mysigt däruppe.
Den här gången blev det en Choklad-cheesecake med coca cola. Riktigt förjävligt gott:)
Väl på sto
rken blev det en hel del snack. vi både pratade om snygga killar, planer för sportlovet, och ja du.....en hel del mer. vill inte skriva ner allt vi snackade om, haha som t ex: hur killarna har sina byxor, vissa har sina byxor upp till midjan som gamla kärringar medan andra nästan klämmer sönder kuken i sina. haha en hel del skitsnack blev det alltså. det blir man alltid gladare av. eller aa det är inte skitsnack. det är ren sanning! XD  


Så kort sagt var det här en riktigt härlig Tisdag! det är tur att man har sånna bra polare som er!!!

Vad skulle jag göra utan er. <33

Något du har på hjärtat?
Postat av: The Toll

Haha, ja vi är glada å känna dej mickan! Hihi, fan ni gör ju nästan mej sugen på å skaffa blogg... hmm... fast vet int om jag pallar :P

2009-02-11 @ 15:17:26
Postat av: Mickbert

haha:P asså jag kan ju inte påstå att jag var sugen att skaffa blogg när jag gjorde det.. men det var ju rätt så skoj och hålla på o skriva när man inte har nått att göra:P

älskar er<33

2009-02-11 @ 19:06:37
Postat av: charlotte

men du måste hålla med om att det var en väldigt trevlig dag!! XD

2009-02-12 @ 08:17:01
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: Mickbert

ja för fan<3

2009-02-12 @ 08:19:20
Postat av: charlotte

på sidan designadinblogg.se så står det hur man gör! annars kan jag visa dig i skolan!

2009-02-13 @ 10:31:58
URL: http://musicismylife.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0