Boring boring boring...

fan vad jag har tråkigt.. haha tredje inlägget för idag. jag har såklart inte pluggat nån matte än men vafan. är verkligen inte sugen på det XD men men... jag var till ridhuset i några timmar iaff:) trevligt trevligt. Vi hade hoppning idag, dock inte så avancerat men roligt:) Jag fick Marco som jag inte hade ridit på.. hmm.. jadu.. nån månad. Älskar ju min MALLE! älgen!XD
men men.. nu ska jag verkligen försöka plugga på första kap iaff i matteboken:) Känner att jag kan alla delar rätt så bra bara jag orkar titta igenom dem.
Juste, jag har ju också tecknat lite idag:) kommer lägga ut min fina bild senare:)Hihi...
Aja.. ne nu måste jag verkligen plugga litegrann, sen ska jag glo ett avsnitt av soul eater igen:) hihi:) love franken stein!!!!<3 försökte hitta ett klipp idag på youtube där han slåss medan han bara sitter på en kontorsstol:P haha:P men jag hittade tyvärr inget. haha ni får nöja er med en fin bild istället.



Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0