Rosendal - here i come, again

Jag kom just underfund med en en sak. JAG HAR FAN INTE GJORT ETT SKIT DE SENASTE FYRA DAGARNA! kanske gått i depression för att skolan ska börja..igen. ne det tror jag inte. så illa är faktiskt inte skolan. det är ju rosendal det handlar om! jag har faktiskt saknat rosendals korridorer och lärare. (om man bortser från vissa saker/personer) och på tal om lärare. vad kommer vi få för mattelärare? och vilken lärare kommer vi ha i svenska c? snälla gud, om du finns, säg att vi inte kommer få maria i svenska c också! det skulle innebära jordens undergång! ok kanske inte riktigt men hon är ju värre än godzilla. (Hoppas hon inte läser bloggar, då ryker mitt mvg som hon sagt att alla kan få :P)
 sen kommer vi inte längre ha ingemar i fysik! lite tråkigt faktiskt, även om han var den läskigaste och roligaste lärare jag haft. ok, det beror på hur man ser det. men han hade verkligen stenkoll på vissa i klassen. oturligt nog var jag en av dem :P kommer sakna dig ingemar! tack vare dig så blev fysiklektionerna roliga, även om det innebar att man inte lärde sig ett skit. hihi.
och sen har vi ju biologi lektionerna. om jag ska vara ärlig diggar jag elisabeth lite grann, även om man inte förstod nått på lektionerna. hon är verkligen urdålig på att undervisa men diggade hennes stil lite grann. haha, kanske för att de påminde om en gammal lärare i nian. många hoppas kanske på att vi ska få en annan biologi lärare men för mig spelar det ingen roll. ok, hon kanske tvingade mig att ringa till en gubbe som snackade om potatisar i en halvtimme.
kort sagt: jag ser verkligen fram mot att få se vad detta år bjuder på. :9 kan bli riktigt skoj:) vi har ju också projektarbete i år!
om ett år börjar livet!

//michan//

Något du har på hjärtat?
Postat av: The Toll

Hur fan kan du inte bry dig om vi får Elisabeth eller inte!!??!?! Fuck va hon suger!!! Och för övrigt KAN vi inte få maria i svenskaC, vi har ju tvärvetenskap, där är inte hon lärare. Men jag kommer också sakna Lillefots morfar...

2009-08-18 @ 20:40:15
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Eva

hahahah stackare:O:D tänk om ett år så är vi vuxna:O as läskigt ju:( tänk om världen äter upp oss x) haha

2009-08-18 @ 21:04:31
URL: http://stengard.blogg.se/
Postat av: michan

ja vet! scary. vad ska vi göra eva?!? det här kräver ett krismöte. burken måste vara med också! XD

2009-08-19 @ 18:13:24
Postat av: michan

ja bryr mig bara inte om det.. jag tycker hon duger.

2009-08-19 @ 18:14:55

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0