Nu har jag sett klart :*(

Har precis tittat klart på serien Chrono crusade och asså.. jag bara grät genom hela serien. den var vell rätt så lugn i början men sen.. buhu.. fan sorgligare än när man tror edward dör i FMA. haha XD i o försej kom han tillbaka till liv, vilket inte de flesta gjorde i den här serien :(
handlar typ om en tjej som jobbar för en organisation som dödar demoner. hon själv har slutit ett kontrakt med demonen chrono, vilket förkortar hennes liv. och såklart så är demonen kär i henne. inte nog med det så har tjejen i serien en brorsa som typ.. ja du.. hmm vet inte hur jag ska förklara. se den så fattar ni. allt med serien är bara sorgligt iaff!

här är en liten snutt:



//michan//

Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0