Morsan o farsan - 21 år!

Idag firar mina päron 10 år! de har varit gifta i 10 år nu + att de har varit ihop i 21 år! de ni! XD snacka om true love :P haha
så vad har man gjort idag då? jo, eftersom mamma o pappa nu firara sin 10 års dag fick jag och syrran så klart slava runt hela dagen. då menar jag: städa hela huset, klippa gräsmattan och laga mat. tre rätters!
det känns typ som. "hej, nu kan vi ju tvinga våra barn till att göra en massa saker utan att de klagar". haha de hade de rätt i XD
och imorrn har man huset för sig själv! tjuhu! eller aaa.. syrran kommer vara hemma men hon låser ju oftast in sig på sitt rum, eller sitter vid datorn. fast Eva är inte hemma! :( Hon har farit till Skara och lämnat mig här i gåvan. Jag är övergiven!!! haha XD skoja..:P
men men.. hihi snart har man kollat klart på bleach också XD herre gud.. fast det bästa hitills var den här scenen:



Plus ett par andra sceneer. men den här var den bästa "fight-scenen" haha XD

Något du har på hjärtat?
Postat av: eva

hahha men nu är jag hemma igen:D

2009-08-03 @ 20:12:02
Postat av: Michan

I know!!! <33

2009-08-14 @ 21:07:54

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0