morsan 43 år - maria 18 år

igår fyllde morsan år! och så fyllde också min kära polare maria år! snacka om sammanträffande. har inte haft tid till att skriva något om det men nu jävlar. vi börjar med morsan.
kan bara säga en sak: Grattis mamma! iår fyllde du i alla fall 43! haha XD
(det var så att förra året trodde hon att hon skulle fylla 43, när hon genetligen fyllde 42.  hon hade fått vårat grattiskort och sagt: "va? varför har ni skrivit 42? jag fyller ju 43!" sen såg hon att det inte riktigt stämde. haha, det börjar märkas att hon blir äldre XD
och så maria som fyller 18!!! grattis grattis! nu är vi alla 18! tjohej! maha , vänta bara tills du får våra presenter :) hihi ska jag avslöja något.. nej tror inte det va.. haha blev du nyfiken nu? XD men i alla fall:

grattis grattis båda två!


vet att bilden inte var så där super duper dunder bra men det var den enda bilden jag hade på datorn på bara mamma. hade en med hon ochs yrran men blää på syrran! jävla linslus, hör du de jojo!


ska inte skylla på att jag inte hittade nå bilder på dig maria, haha hade en hel del från gotland! kunde inte låta bli att ta den här bilden XD

GRATTIS IGEN BÅDA TVÅ!!!

// michan

Något du har på hjärtat?
Postat av: The Toll

Du skall dö långsamt för den bilden.

2009-08-17 @ 20:58:49
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: HANNA

grattisgrattis!

2009-08-17 @ 22:38:05
URL: http://hannajohansson.blogg.se/
Postat av: Michan

maha. jag kommer aldrig dö! mahahahah. du kommer få pinas med mig i flera år! efter trean då jävlar. då kommer jag förfölja dig tills jag hittar nya kompisar XD haha XD

2009-08-18 @ 19:08:28
Postat av: LadyBästaMammaGaga

Vad är det där för jäkla bild(missat den helt tidigare!) Ha Ha snygga brillor i ala fall! Ingen snygg profil direkt Ha Ha och så avslöja mitt virriga tillstånd då och då.....hm....undrar hur mycketjag fyllde senast??? Annars så det är ju bara så att jag och Maria och faktiskt Pördi panka alias Johnny som fyller år 15 augusti samt alla andra födelsedagsfirare detta ljuva datum är BÄST! så är det bara. Puss puss kraaaaaam BästaLadyMamma

2010-09-14 @ 18:29:52

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0