år 2010..

är vad jag just nu ser fram emot mest! dels av alla bra filmer som kommer släppas. :9 är överlycklig. men också för att vi kommer ta studenten! kan inte vintern komma snart så att livet kan sätta igång? :) här är lite trailers av det jag hittade som kommer komma på bio 2010 :)

först och främst darren shan:



ps: wtf har de gjort med evra? han ser ut som en utomjording. inte en ormpojke (haha)



haha, ville bara att eva skulle veta att de ska släppa en film om avatar:P



ok, den här filmen verkar inte så bra men jag komer ihåg när jag spelade zelda hemma hos min kusse förut. haha att de ska göra en film av det XD




har läst boken, den var inte så super. få se hur filmen blir då :)



och sen har vi såklart alice i underlandet! vill se, vill se, vill se!

kommer såklart fler filmer som the wolfman. hihi kan inte vänta!!!

//michan//

Något du har på hjärtat?
Postat av: charlotte

jupp nästa år är ett stort bioår för mig!!! ;P de kommer ju sååå många bra filmer!!! =D

2009-08-27 @ 14:18:02
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: michan

haha true

2009-08-28 @ 00:41:53

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0