aktiva Michan

jag har varit riktigt aktiv och effektiv idag. *hihi* dagen, eller rättare sagt natten började med att jag kom på att jag skulle in till uppsala för att dansa. skickade ett stress sms till sayeh som råkade väcka henne kl 3 på natten. förlåt sayeh! XD
men i alla fall, efter att ha vaknat igen och tagit bussen in till uppsala, var det dags för både vanlig street och LA street.
jag märkte verkligen hur mycket av dansen jag tappat sen högstadiet. det var helt sjukt. LA street gick inte sådär super men vanliga street:) den gick mycket mycket bättre. plus att den lektionen var så jävla rolig!
"Mys, mys, mys" eller hur var det han sa, sayeh? haha ^^
efter att ha dansat i en timme tog vi bussen ner till stan och åkte sedan hem.
när jag väl var hemma fick jag fnatt och började städa övervåningen. både damsugning och skurning. jag var t o m så duktig att jag satte upp nya gardiner i hallen och fixade undan småsaker.
städade sedan till kaninerna och gav dem mat.
efetr det fixade jag tv:n på mitt rum. äntligen kan jag se på kabeltv!!!
skulle också ha åkt in till uppsala, igen, och städat men det blev inte av. så istället gjorde jag svenska läxan och skrev ner lite småmeningar till talet vi ska hålla.
efter det har jag bara tagit det lugnt, fast det har bara varit i en timme nu.^^

dagens låt nr 2 ^_^
den här låten är så sööt :)

 

//Michan//


Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0