Hammerfall, Sabaton och Bulle

Förra söndagen, som vissa vet, så drog jag iväg till stockholm och glodde på hammerfall! förbanden som spelade var sabaton och bullet. Bullet hade jag aldrig hört förut och jag kan ju inte påstå att jag tyckte dem var bra.
haha tyckte däremot lite synd om dem när de började spela. det var så här att nån filur hade fipplat med deras lysen, så istället för att det stod Bullet stod det Bulle!
hahaXD klockrent! Och såklart så var deras sångare lite småfet också XD
dem borde döpa om sig till Bulle. skulle vara mycket coolareXD
sabaton, som också spelade,  var jäkligt bra såklart!
hammerfall.. ååh man kan inte låta bli att älska Cans röst! han sjunger ju så jävla bra! låtarna var ju också såklart bra, men det är inte riktigt min musiksmak. haha det var ju farsan som beställde biljetterna så XD

Här är lite bilder från söndagen:









haha och där tog det slut. om ja ska vara ärlig orkade jag inte ladda upp fler bilder. tog ju hundra år!

Aja, Nu har jag iaff berättat lite om vad jag gjorde i söndags. bara lite sent XD

Nu ska jag ta och göra mig iordning :) ska till stallet igen. tror syrran skulle hänga med av nån anledning också XD
o justre, kom nyss på att jag har massor med ggr att rida igen också.. yey! typ 5 ggr eller nått. När ska jag hinna det liksom?

Aja hej svej!

// michan








Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0