Påsklov = fullproppat

YES YES YES!!! Äntligen är det påsklov! För mig kommer det innebära en massa shopping och biobesök.
Kommer inte tänka så mycket på att Jesus dog precis XD nästan lite glad att han gjorde det XD hihi så att man fick några röda dagar XD nej, nu låter jag hemsk XD haha.
 
Min planering ser ut ungefär såhär:

Måndag: Shoppa med Eva
Tisdag: Bio, monster vs alien!!!+ käk.  härligt värre!
Onsdag: Åka in till stan och träffa bertarna
Torsdag: slappardag + ridning, sen åka till Eva och sussa
Fredag: dags att åka ut på havet! Birka!!!
Lördag: slappardag på Birka
Söndag: förmodligen lite plugg, spec matte.

Kommer bli ett härligt lov detta år!!! missar tyvärr farmors middag men va fan. haha jag får åka och festa med Eva i stället!

// Michan

Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0