johnny depp - pirat eller fabrikägare

fick sån jävla lust att skriva lite om depp! haha hade Tollets blogg som lite inspirationskälla. fast hon raddade upp en hel lista med snyggingar :P jag nöjer mig med en ja XD

Lite småfakta om snyggingen då:

- han är snygg XD
- han har två barn och är gift med vanessa paradis
- han har tre syskon (varför kan jag inte vara hans syrra XD)
- han bor både i LA och paris
- har stjärntecknet tvilling ( som jag!!! maha)
- kommer fylla 46 fyra dar efter mig! (old guy, but still hot)
- är skådespelare ( isåfall någon inte visste om det XD) om man inte vet det då är det illa!

Några av mina favvofilmer som han är med i:

1. Kalle och chokladfabriken
2. Pirates of the caribbean 1
3. pirates 2 och 3
4.Corpse bride (han gör rösten)

5. sweeney todd
3. edward scissorhands
4.  Sleepy h
ollow
7. Once upon a time in mexico

På första plats satte jag Kalle och chokladfabriken! han gör ju rollen som Willy Wonka så jävla bra! han äger såklart skiten ur alla andra skådespelare i sina andra filmer också, men just kalle och chokladfabriken. haha, det är inte många som kan passa i den frisyren! och i pirates, woho, jag tror ni har precis samma åsikter som mig om ni är ett depp fan. sen måste man ju bara älska corpse bride! det är ju trotts allt Tim burton som gjort filmen! finns det nån film han har gjort som har varit dålig? det är ju så coolt med lerfigurerna på corpse bride ju! jag förstår inte hur dem har orkat spela in hela filmen.
sen kommer ju sweeney todd. hemsk film men ändå så himla bra! inte trodde man att depp kunde sjunga inte. ok, han sjunger inte som en gud men han var iallafall inte tondöv.
edward scissorhand är en så gullig film haha vilket inte once upon a time in mexico är. stackars depp som blir av med sina ögon. han var fan t o m snygg utan ögon XD haha.
sen kan jag ju inte låta bli att nämna Alice i underlandet som kommer ut om ett år då depp ska spela "the mad hatter".

Hittade t o m en bild på hur han kommer se ut i filmen. asså, man blir ju nästan lite rädd. han ser lite ut som en clown om man tittar på hans hår och hans gigantiska fluga.

 nån som är på och se filmen om ett år? den måste ju bara ses! inte nog med att depp är med så är det ju burton-gubben som gjort filmen! tjoho säger jag bara. kan man bli lyckligare?

// Michan

Något du har på hjärtat?
Postat av: Eva

han är HELT UNDERBAR!!!! hahh:D

2009-04-28 @ 21:43:03
URL: http://stengard.blogg.se/
Postat av: Michan

SKOJA INTE!!!! XD

2009-04-29 @ 19:10:34

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0