Första skoldagen = Boring!!!

hela den här dagen har jag inte gjort ett skit! även fast jag var i skolan! Första lektionen, som var kemi, var inte så mycket att se fram emot (som vanligt). sedan hade vi biologi där vi lekte med pasta XD haha.. den lektionen var vell rätt så OK.. men det är bara för att jag är så barnslig som jag tyckte om den lektionen! XD haha.
sedan hade vi engelska, där vi inte heller gjorde nånting. eller aa. vi skulle egentligen svarat på några frågor men jag, sarah, sayeh och maria pallade inte riktigt att göra dem. istället satte vi oss ner i ett studierum och tittade på lite blandade klipp på youtube.
På tal om youtube. jag har tänkt at vid varje inlägg ska jag lägga till en opening. hihi.. ni som inte tycker om anime behöver inte titta på dem:P men vissa är rätt så sötaXD så jag tänkte faktsikt börja med en opening från Bleach. jag tycker inte videon är så superduper men låten är härlig :)





Väl efter engelskan skule jag ha utvecklingssamtal. och vet ni vad! jag hade bara 10% frånvaro den här gången! studiebidraget ligger säkert!
men det som jag blev mest irriterad över idag var musiken.
jag skulle ha haft musik halv 4 men sen när jag kom dit så sa Erik (musiklärarn) att mitt band redan hade övat på låten vi ska spela nästa onsdag! fatta.. det är om en vecka! och jag vet inte ens vilken låt det är! tack så mycket för den.
inte nog med det så hade jag ju också väntat ett bra tag på att lektionen skulle börja. så jag var på lektionen i 10 min sen stack jag.
Kul kul... aja vad ska jag göra. Är man född med otur så är man XD

// Michan

Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0