FMA episode 1 !!!

YES YES YES!!!! äntligen har första avsnittet av nya FMA kommit ut. har för mig att dem kallar den "nya" serien:
 fullmetal alchemist: brotherhood.
Så jag tänkte vara extra snäll och fakltiskt lägga ut hela avsnittet på min blogg. isåfall det är nån som vill titta.
jag har nu iaff sett det här avsnittet! och det var faktiskt rätt så bra. men jag tycker fortfarande att de gamla avsnittet var bättre. ensak till är att om en person som skulle börja titta på det här avsnittet utan at ha sett dem gamla skulle nog inte fatta så mycket. fast det är vad jag tror.
men i alla fall, här är avsnittet:





haha måste bara lägga ut openingen för nya fma också.. bara älskar den! haha ni som inte orkar se på avsnittet kan ju kolla på openingen istället XD





Något du har på hjärtat?
Postat av: The Toll

HOLY FUCK VA BRA!!!! Älska Armstrong XDXD

2009-04-09 @ 22:23:44
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: michan

haha XD ja vet!!! fast kom på en sak.. på öppningstemat tror man att det är edward som visas först men det är ju för fan hans farsa som ung!!! XD

2009-04-09 @ 23:56:06

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0