Lite smått och gott om lovet

Jag har ju inte riktigt haft tid till att berätta vad det är jag har gjort under lovet, har haft det riktigt najsig faktiskt, så här kommer storyn om Michaela sjöströms påsklov:
 
På Måndagen drog man in till stan med Eva, träffade också sara och Tove på bussen! riktigt najs! solen sken och det kunde fan inte bli bättre. men då gick såklart mina solglasögon sönder som jag hade planerat att använda. suck säger jag bara. jag ska fan sluta köpa solglasögon!
För det första har jag skitsvårt för att hitta ett par som passar och sedan när jag väl har hittat ett par... då jävlar, då ska dem gå sönder efter första gången jag använt dem. jävla bajs! XD
Aja, sånt är livet. ( fan nu fick jag den låten på huvudet. har på senaste tiden haft hur lätt som helst för att få låtar på huvudet)
men iallafall. väl på stan så tappade vi bort Sara och Tove men träffade däremot på Jessica! fi fan vad kul det var! jag hade inte träffat henne sen hon slutade trean! hon hade tydligen varit hos arbetsförmedlingen.
Efter att vi träffat jessica gick vi runt lite på stan, jag hittade en jävligt snygg klänning! blå och somrig, kan det bli bättre? och efter det så tog jag och Eva bussen hem.

På tisdagen gjorde jag inte så mycket, åkte in till stan.. igen.. och köpte några linnen. men den shoppingrundan tog ungefär en timme. Åkte in med min farmor för att hon skulle på läkarbesök, vilket tog ungefär en timme.

På Onsdagen gjorde jag inte ett skit under förmiddan, men däremot på kvällen stack jag iväg till Uppsala för att träffa tollet och Östbert. Vi gick och käkade thaimat! fi fan vad gott det var! haha kommer inte ens ihåg hur många tallrikar jag tog. gott var det iaff!
så där satt vi ock snackade ett tag. haha sarah var bara lite trött. men det var iaff väldigt trevligt!

På torsdagen gjorde jag inte ett skit! satt framför datorn hela dan (typ) och tyckte synd om mig själv. laddade upp skrivbordet med 3 liter nässpray och en toarulle. var vrålförskyld! (var ioförsej det under hela lovet men den här dan var värst) Som tur är så existerar internett och film så jag var inte helt uttråkad! satt och glodde på Bleach, som jag precis börjat titta på, hela dagen.
vet inte riktgt vad jag ska säga om Bleach. Om jag ska vara ärlig tycker jag inte riktgt att den har nån handling.. eller den har ju de men det skulle kunna vara mer liksom.

På Fredagen så tog jag, Eva och hennes farsa bussen till stockholm för att sedan kliva på Birka paradise. det blev en riktigt härlig kväll.
Kvällen började med middagsbuffe som alltid är så jävla god. alla kallrätterna på den buffen är mina! haha:P kallrökt lax och räkor.. mums mums... fan nu blev jag ju hungrig!
Aja, efter det så drog vi till taxfree och köpte lite drinkar.
efter det var det bara att dra ner till hytten, göra sig iordning och förfesta lite. sedan var det dags för disco, där vi tog några till drinkar och dansade. dem spelade tingeling! jag blev superduperöverlycklig när jag hörde den låten.
På dansgolvet träffade vi också på en störtskön kille! haha kommer inte ihåg namnet men men.. så när discot hade stängt så drog vi ner på efterfest hos honom, vilket också var riktigt trevligt! fick veta senare att han jobbade som polis,men om jag ska vara ärlig bryr jag mig inte XD.
runt halv 5 så bestämde vi ( Jag och Eva) att det var dags att sussa. vi skulle ju trotts allt upp runt nio på morgonen.

lördagen bestod till mesta dels av power-naps och sola. var ju hur bra väder som helst. bussen hem från stockholm var däremot inte lika skön som solen. det var så att AC:n hade pajat. tänk dig en kokhet buss som är fullsmockad med människor som fortfarande sitter och super, även fast de varit uppe hela natten.
det var bara härligt att komma hem asså!

På Söndagen gjorde jag inte ett skit. pluggade lite matte och glodde Bleach liksom. haha kände att jag inte hade så stor lust att anstränga mig över huvud taget. tänkte städa rummet men.... nej det kunde jag ju drömma om.

detta är i stort sett allt jag har gjort under lovet. haha det är ett under om ni orkar läsa den här texten asså. har jävligt ont i fingrarna just nu. men jag kände att jag verkligen behövde skriva lite *host*.. mycket. har ju trotts allt knappt skrivit nånting den senaste månaden. Aja, that's it for today!

// Michan


Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0