Båååring!

Varför är allt helt plötsligt så tråkigt? XD haha känner att jag börjar bli lite trött på skolan just nu. jag orkar inte ens antecka på lektionerna (Min pennvässare är trasig och min penna har ingen udd) och läxorna... ja du.. de går ju sådär. ska nog sätta mig idag och göra alla läxor jag hitills inte gjort. vilket innebär svenska, engelska, kemi och matte. Yey!!! Det här kommer gå skitbra asså!

Jag sitter just nu, kl 9.15, på en härlig mattelektion som jag såklart inte heller fattar ett skit om. jag har inte heller så stor lust att försöka förstå det. Jag börjar nästan fundera på att ta ut sommarlov i förväg. vill verkligen ha lov nu!!! är trööött!!! haha gud vad jag klagar! Att jag skriver på bloggen nu är iaff roligare än att lösa mattetal. 

Aja.. nu kan jag inte fortsätta att skriva. mitt internett har nyligen pajat! bye bye!

Här är dagens opening:


Tycker den här videon är så söt på nått sätt XD det är ju trotts allt en teddybjörn som sjunger i början XD

Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0